Kiehl's body favorites!

woensdag, februari 24, 2010

Kiehl's is een cosmeticalabel dat in 1851 werd opgericht in het New Yorkse East Village. De producten zijn erg geliefd bij heel wat celebs en zo is Kiehl's de laatste jaren uitgegroeid tot een echt cultmerk! Sedert de komst van een Kiehl's winkel in Antwerpen kent dit merk ook bij ons een geweldig succes! Kiehl's gebruikt niet alleen natuurlijke producten en een geringe hoeveelheid conserveringsmiddelen, hun verpakkingen bestaan uit gerecycleerd materiaal en er wordt niet op dieren getest! Opvallend aan de Kiehl's producten zijn de sobere verpakkingen en de grote etiketten waar niet alleen heel veel informatie op terug te vinden is maar ook nog eens alle ingrediënten. Heel erg handig wanneer je (net als ik) allergisch bent aan bepaalde ingrediënten en die dus wil checken! Kiehl's heeft naast een gamma haarverzorging en gezichtsverzorging, ook een uitgebreid gamma lichaamsverzorging. Misschien ben ik van deze wel het meeste fan! Badschuim, lichaamsscrub, bodylotion,... stuk voor stuk eerlijke en kwalitatieve producten in no-nonsense verpakkingen, daar hou ik van! Een product waar ik al jaren fan van ben is de 'Soy Milk & Honey Body Polish' uit de 'Creme de Corps' lijn. Een lichaamsscrub boordevol voedende ingrediënten zoals jojoba, sheaboter en honing zorgen ervoor dat je huid perfect wordt gereinigd en toch niet uitdroogt. Deze scrub tovert je droge huid in een mum van tijd om in een zacht babyvelletje. Wanneer je fan bent van honing moet je deze absoluut proberen! Dé absolute topper uit het gamma lichaamsverzorging is ongetwijfeld de 'Creme de Corps' zelf! Deze rijke lichaamscrème heeft alle ingrediënten die nodig zijn om jouw huid optimaal te voeden: beta-caroteen, cacaoboter en sesamolie. De textuur is eerder dik, denk maar aan een bodybutter maar laat absoluut geen vettig laagje achter. Laat je vooral niet misleiden door zijn gele kleur, dat komt alleen maar door de toevoeging van beta-caroteen, het verzorgend ingrediënt! Eens de crème is aangebracht op de huid is daar niets meer van te merken! Dat de 'Creme de Corps' niet geparfumeerd is, is voor mij alleen maar een voordeel. Ik loop nu eenmaal niet graag een ganse dag te geuren naar framboos of eender welke vrucht! Een geurtje? daar zorgt mijn favoriete parfum wel voor... Vind je de 'Creme de Corps' net iets té rijk, dan heeft Kiehl's ook nog de 'Creme de Corps Light-Weight Body Lotion'. Deze lotion is de lichtere versie van de klassieke 'Creme de Corps' en heeft dezelfde hydraterende eigenschappen, ideaal voor tijdens de zomermaanden! De meeste producten van Kiehl's zijn verkrijgbaar in verschillende formaten, dat maakt het extra aantrekkelijk om eens iets uit te testen. Uiteraard komen de grotere verpakkingen een stuk voordeliger uit! Wanneer je dus in de buurt bent, zeker even binnenspringen! Info: Kiehl's Antwerpen Lombardenvest 80 2000 Antwerpen Kiehl's

5 reacties

  1. Ziet er goed uit maar zijn ze niet duur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Alexandra: ze zijn best prijzig maar je doet er heel lang mee vind ik. Ik dacht dat ik iets rond de 32 euro had betaald voor een fles van 250 ml (bodylotion). Die scrub was ongeveer dezelfde prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei dat is wel een beetje prijzig, spijtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het toch te 'zonde' van mijn geld om 32.50 voor een bodylotion uit te geven. Ik heb namelijk ook wel fijne baodylotions voor een stuk minder geld! Maar hoor er ook weer veel goeds over, dus. Tja, lastig XD

    BeantwoordenVerwijderen