Gewonnen!

vrijdag, februari 26, 2010



Een tijdje geleden kon je deelnemen aan de mega Valentijn winactie van It-Girl

De prijzenpot was best groot, zo waren er maar liefst 5 superprijzen te winnen!
Eéntje daarvan was deze mooie tas van Kipling, model 'Lynda'.
Ik was op slag verliefd, dus besloot ik meteen deel te nemen!

En weet je wat? Enkele dagen later stuurde Kim mij een mailtje dat ik de hoofdprijs had gewonnen!!! Ongelooflijk hé!
Ik kon het pas geloven toen ik deze prachttas echt in m'n handen had.
En wow, wat is ze mooi!
(Kijk ook eens naar die mooie print aan de binnenkant!)





Zoals je op de foto's kan zien is deze tas niet zo heel groot, ideaal dus voor een avondje uit wanneer je niet zoveel spullen wil meenemen.
Je kan de 'Lynda' tas op verschillende manieren dragen, met lange riem als cross-over of waarom niet als clutch?
Samen met een toffe jeans wordt deze 'Lynda' tas ongetwijfeld een grote hit deze zomer!

Nog eens bedankt Kim!

2 reacties