Clinique High Lengths Mascara

woensdag, februari 17, 2010

Toen ik de High Lengths mascara van Clinique voor het eerst zag had ik toch zo mijn twijfels... We hebben al heel wat soorten borsteltjes zien passeren maar deze hebben we nog niet gehad denk ik. Hij lijkt wel door één of andere trendy designer te zijn ontworpen! Maar wat doet deze mascara nu precies? In de eerste plaats geeft hij ongelooflijk lange wimpers én een natuurlijk volume. Het speciale kamborsteltje tenslotte zorgt ervoor dat alles netjes wordt gescheiden en gekruld. Bovendien is de mascara opthalmologisch getest wat hem uiterst geschikt maakt voor gevoelige ogen. Mmm... klinkt aantrekkelijk, niet? De High Lengths mascara van Clinique is binnenkort ook bij ons verkrijgbaar en bestaat in 2 kleuren (Black en Black/Brown). Meer info: Clinique

5 reacties

  1. @Hanne: Hij is nog niet verkrijgbaar in België, dus is het nog eventjes wachten om hem te kunnen testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel mascara's beloven hetzelfde, maar lang niet allemaal kunnen het waarmaken helaas. En toch wijk ik niet meer van mijn vertrouwde mascara af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk heb ik liever een borsteltje met haartjes, in plaats van een rubberen borsteltje. Dus ik zou hem waarschijnlijk niet kopen. Tenzij hij echt fantastisch zou zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen