The Body Shop - Peppermint Feet

maandag, februari 08, 2010

Telkens wanneer ik een winkel van The Body Shop tegenkom moet ik er even binnen. Gewoon om te kijken, jaja... Dan zie ik al die leuke hebbedingen en voor ik het weet sta ik dan met m'n handen vol aan de kassa af te rekenen! Enkele producten die ik onlangs heb gekocht: - Peppermint Soothing Foot Scrub (voetenscrub in een handige pot) - Peppermint Purifying Foot Mask (voetenmasker op basis van klei) - Peppermint Cooling Foot Lotion (dagelijkse vochtinbrenger voor de voeten) Hét ideale trio om onze voetjes voor te bereiden op de lente! O ja, zie je die schattige roze doekjes? Dat zijn een soort van mini handdoekjes, echt handig om bv. een maskertje mee af te nemen.

5 reacties

  1. klinkt fijn! en die handdoekjes zien er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plaats je binnenkort es een review ervan?:) Ik heb die al veel in mijn handen gehad maar toch steeds teruggelegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Hanne: Ja hoor! U vraagt en wij draaien hé!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de voetencreme,en hij is besst fijn! Nu nog de rest van de Feet-lijn...
    Zou graag een review willen lezen over het masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Hande: Ja, die voetencrème is fijn hé!
    Ik zal binnenkort eens een review over het maskertje plaatsen! :)

    BeantwoordenVerwijderen