Beautiful Blogger Award

maandag, februari 01, 2010



Ik werd door Marijke genomineerd voor de Beautiful Blogger Award!
Dat vond ik echt lief van haar, nog eens bedankt Marijke!

Marijke is dagelijks op post om ons tal van nuttige reviews, swatches, filmpjes, e.a. te bezorgen...
Stuk voor stuk leuke dingen waar we iets van kunnen opsteken!

De regels:

1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
2. Zet de award op je blog.
3. Link de persoon die je heeft genomineerd.
4. Deel 7 interessante facts over jezelf.
5. Nomineer 7 andere bloggers.

Hieronder kunnen jullie de 7 interessante feiten over mezelf lezen:

* Ik woon al enkele jaren samen met mijn vriend, 3 katten en 3 kippen in een landelijke gemeente vlakbij Gent.
* Ik hou enorm veel van dieren, mijn 3 katten zijn dan ook m'n 3 hartediefjes die werkelijk alles mogen! (tot groot ongenoegen van m'n vriend)...
* Ik ben 33 jaar en werk als secretaresse in Brussel.
* Ik kan absoluut niet tegen onrechtvaardigheid en heb een hekel aan leugenaars!
* Ik kan moeilijk iets weggooien, hou van hamsteren...
* Ik geef best wel (te) veel centjes uit aan luxe producten!
* Ik hou enorm veel van reizen, vooral korte citytrips om te shoppen. Ik ben altijd benieuwd wat voor nieuwigheden ze daar dan hebben dat wij hier (nog) niet hebben!

De meisjes die ik nomineer zijn:

* Miss Evie
* Katia
* Perfectly Unordinary
* Myrna
* Shopperella
* Lien
* Love That Look



9 reacties

  1. graag gedaan hoor! en bedankt voor dat lieve tekstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hééééé, ik vind het tof dat er eens iemand ouder is dan mij op de beautyblogs :)
    ik ben 30 jaar ;)

    fijn dat je met een blog begon :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk! Ik ga er werk van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog bedankt voor het nomineren! Leuk dat je zo van dieren houdt! Ik ben zelf ook gek op dieren

    BeantwoordenVerwijderen