Shu Uemura Glow On Blush Peach

dinsdag, januari 05, 2010

Shu Uemura is één van mijn favoriete beautymerken, het is een hoogstaand Japans merk dat in België exclusief in Antwerpen te verkrijgen is. Het merk staat vooral gekend om zijn uitzonderlijk fijne texturen, mooie kleuren en stijlvolle designverpakking. Vandaag doe ik een review over de Glow On Blush in P Peach 40, kijk je even mee? Zoals je op de foto kan zien is dit een vrij lichte perzik kleur, heel draagbaar. Een kleur dat je zowel als blush (lichte huid) als highlighter kan gebruiken. Deze blush is meer bedoeld om een soort van 'glow' aan je huid te geven. Je zou bijna denken dat hij onzichtbaar is en toch merk ik het verschil als ik hem op heb, hij tovert als het ware een frisse gloed op je gezicht.

2 reacties

  1. ziet er mooi uit! heb je bij mijn links gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ook heel mooi wanneer hij aangebracht is, op de foto kan je de kleur moeilijk zien vind ik. Bedankt om mij tussen je links te zetten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen