SHU UEMURA 'EYELASH CURLER'

donderdag, januari 14, 2010

















De eyelash curler van Shu Uemura is al verschillende keren verkozen tot beste wimperkruller en dat heeft zo zijn reden. Zijn gepatenteerde hengeltje (waarmee je de wimperkruller open en dicht doet) is zodanig ontworpen dat je geen onnodige druk kunt uitoefenen bij het krullen van de wimpers, geen gevaar dus voor afgebroken wimpers!

De siliconen pad is het plastieken deeltje aan de wimperkruller en echt uniek qua vorm, een beetje als een champignon. Lijkt gek maar dit maakt hem nu echt zo anders dan andere wimperkrullers. Deze vorm zorgt voor nog meer bescherming tijdens het krullen en geeft een uiterst precieze en optimale krulling aan de wimpers.

Wat vind ik er nu van: Ik zou mijn Shu wimperkruller voor geen geld meer willen missen! Vroeger had ik een gewone wimperkruller en je merkt echt wel het verschil hoor. Deze geeft meer krulling en houdt ook veel langer. De Shu gebruik ik al enkele jaren, zo goed als elke dag en nog nooit heb ik last gehad van afgebroken wimpers. Uiteraard dien je eerst je wimpers te krullen en dan pas je mascara aan te brengen, anders loopt het fout!

Op de verpakking staat trouwens ook vermeld dat je de siliconen pad na enkele maanden gebruik dient te vernieuwen want ook dit verslijt. Maar geen nood, je krijgt er steeds een tweede siliconen pad bij die je zelf eenvoudig kan vervangen.

 Gebruiken jullie ook een wimperkruller of toch niet?
 De wimperkruller is o.a. verkrijgbaar bij Shu Uemura in Antwerpen.

2 reacties

  1. Ik heb me altijd afgevraagd of hij nu echt zoveel beter is dan een modale kruller. Ik heb nu al jaren eentje van de Hema, maar stiekem wil ik deze van Shu Uemura toch hebben. Weet je nog ongeveer wat je ervoor betaald hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I've got the Shu Uemura curler, however, Tweezerman does a better job on my eye lashes. I've heard Shu Uemura does wonders if one's eyes are of asian shape.

    BeantwoordenVerwijderen