NOTD: Chanel 'Tendresse'

donderdag, januari 28, 2010

















Hier is ie dan, het roze lakje 'Tendresse' uit de nieuwste lentecollectie van Chanel.
Wie dacht dat dit een saaie, roze kleur was heeft het mis! Tuurlijk heeft iedereen wel wat roze lakjes in z'n kast staan, maar deze is echt anders. Wat deze roze kleur zo bijzonder maakt lees je zo...

Eerst en vooral is het de perfecte roze tint die iedereen zal staan, zowel warme als koelere huidtypes zullen hen kunnen bekoren! De textuur is eerder 'gel-achtig' vind ik (denk maar aan vruchtengelei) die heel makkelijk uitstrijkt, geen strepen dus!

Op de foto heb ik twee laagjes aangebracht (bovenop basislak), dit is voldoende om tot de kleur van het flesje te komen. Al denk ik dat één laagje ook wel had gekund. (moet ik nog even proberen dus!) fwerken met een top coat tenslotte zorgt ervoor dat je extra lang kan genieten van deze mooie kleur!

Eindoordeel:
Ik vind de kleur zeker mooi en hij brengt ook egaal aan. Alleen jammer dat hij na twee dagen al begon te chippen! Misschien had ik de laagjes iets dunner mogen aanbrengen, zou best kunnen.



5 reacties

  1. mooi, ik zal hem ook eens uitproberen in de parfumerie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, maar ik heb een gevoel dat ik dat nog al ergens gezien heb .. Kan er niet meteen m'n vinger op leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuw! Zo mooi!
    Helaas is het een beetje te duur voor iemand zoals ik om dat zomaar te betalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen