MAC Warm & Cozy collectie

zondag, januari 03, 2010

Gisteren was ik in de MAC winkel in Antwerpen en de nieuwste Warm & Cozy collectie was net uit! Volgens mij is dit een zeer draagbare collectie, met stuk voor stuk zachte, neutrale tinten. Mijn aandacht ging vooral naar de MSF's en meer bepaald naar de kleur 'By Candlelight', wat een mooie kleur is dit!!! Deed mij een beetje denken aan 'Light Flush' maar iets minder roze. By Candlelight kan je best omschrijven als lichtroze met een vleugje goud, gewoon subliem! Wat mij ook direct opviel aan deze MSF was dat hij minder glitters bevat dan sommige andere MSF's, wat hem volgens mij toch wel draagbaarder maakt! Ik heb eigenlijk best wel spijt dat ik hem niet heb gekocht, volgens mij gaat deze kleur razendsnel uitverkocht zijn. De andere kleur 'Comfort' vond ik vrij donker en oranje overkomen, kan best mooi zijn op een iets donkerdere huidskleur maar het was niets voor mij. Verder was er een Mineralize All-Over Lotion, een grote witte tube met een niet-vettige crème die je zowel op je gezicht als lichaam kan gebruiken. Hiervan heb ik trouwens een staaltje gekregen, waarover later meer... De gehele collectie is prachtig en ik kon het natuurlijk niet laten om niets te kopen. Alhoewel ik al heel wat lippenbalsems heb vond ik dat ik de Tinted Lip Conditioner in 'Feelin'Good' niet kon laten liggen, het is een mooie, natuurlijke lichtroze/beige kleur. Een review over deze lip conditioner volgt nog. Voor verdere info over deze prachtige Warm & Cozy collectie klik hier

0 reacties