MAC Tinted Lip Conditioner

woensdag, januari 13, 2010

Een tijdje geleden konden jullie op mijn blog lezen dat ik nog maar eens ben bezweken voor een lip conditioner van MAC. De Tinted Lip Conditioner ofwel TLC genoemd. Ik heb hem nu enkele keren gebruikt, tijd voor een review dus! Wat mij meteen opviel aan deze TLC was dat hij minder ruikt dan de andere TLC's. De geur van vanille was beduidend minder aanwezig, of ligt dit nu aan mij? Maar bon, dit mag de pret niet derven want voor de rest is deze lip conditioner overheerlijk! De kleur die ik heb gekozen is "Feelin' Good" (uit de recente Warm & Cozy collectie) en ligt een beetje tussen beige (huidskleur) en lichtroze, vrij neutraal dus. De finish is eerder transparant, maar het is nog altijd een lip conditioner (remember!) en die is in de eerste plaats bedoeld om onze lippen te verzorgen en te beschermen (SPF 15). Aanbrengen doe je met de vingertoppen of een lippenpenseel. Geloof het of niet, deze lip conditioner geeft je die onweerstaanbare, frisse lippen waar we allemaal van houden!

7 reacties

  1. Mooie kleur! En het klinkt goed allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij is mooi! Ik heb hem in de winkel opgehad en nu eigenlijk spijt dat ik hem niet gekocht heb. Wat een fijn spul en een mooie nude kleur.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kleurtje! ik gebruik mijn pink fish ook elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen is hier zo enthousiast over, ik denk dat ik hem ook eens ga gaan testen :)

    BeantwoordenVerwijderen