MAC Shopping time!

zondag, januari 24, 2010


Alhoewel het afgelopen zaterdag niet echt een weertje was om te shoppen had ik toch zin om enkele van mijn favoriete shops op te zoeken!
Eéntje daarvan is ongetwijfeld de MAC store in Antwerpen.

Ik had dringend een nieuwe concealer nodig, de YSL touche eclat was jaren mijn favoriet maar de laatste tijd had ik het gevoel dat hij niet genoeg dekking gaf.
Tijd voor een nieuwe dus!

Zoals altijd vertrouw ik op het deskundig advies van m'n favoriete MUA (make-up artist) Bart en ook deze keer liet ik me door hem adviseren.
Het werd uiteindelijk de SELECT COVER UP concealer, in NC20.

Eigenlijk was ik ook benieuwd of ze de MSF By Candlelight uit de Warm & Cozy collectie nog hadden en ja hoor, ze hadden er nog enkele!
Ik vond dat deze kleur echt niet kon ontbreken in mijn collectie en aangezien deze LE is heb ik hem maar meteen gekocht.

Tenslotte vroeg ik nog naar de lipglass uit de recente LOVE LACE collectie, in de kleur Icecape (LE). Een prachtige roze shimmer gloss die toch naturel oogt.
Hij zat al eens in de collectie maar toen had ik die net gemist.

De volgende shop-stop was Cosmeticary, maar daar vertel ik jullie graag morgen meer over!
Tot dan!

9 reacties

  1. kun je eens uitleggen wat een MSF IS EN WAARVOOR HET JUIST DIENT EN WAT HET DOET, IK HEB HET GEWETEN, MAAR BEN HET VERGETEN.

    Oeps, sorry voor de caps lock :p

    je kocht mooie spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga binnenkort ook voor een concealer, foundation en blush in de MAC in Gent gaan:) Ben er al erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie aankopen! Die MSF is zo prachtig!! Wat een geluk dat ze hem nog hadden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Saskia: ik zal proberen om binnenkort een wat uitgebreider artikeltje te schrijven over de verschillende MSF's van MAC.

    @Hanne: Wat leuk! Goed hé dat er een MAC opent in Gent! Naar het schijnt zou het nu donderdag al openingsavond zijn?

    @Annigje: Idd, die MSF is heeeel mooi! Binnenkort zal ik hierover een swatch doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankoopjes! icescape is mooi hé, heb hem met de chill collectie gekocht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Die MSF valt blijkbaar bij veel mensen in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige aankopen! Vooral de gloss is precies heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nice haul, leuke blog ook heb em pas vandaag ontdekt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja klopt, donderdag opening:) Ik heb er zoveel zin in! http://snowwhiteglamour.wordpress.com/2010/01/26/mac-store-gent-opening-uitnodiging/

    BeantwoordenVerwijderen