MAC Mineralize All-Over Lotion

donderdag, januari 07, 2010

Ik had julie nog een review beloofd over de Mineralize All-Over Lotion van MAC waarvan ik afgelopen zaterdag een sample had meegekregen. Bart, mijn favoriete MUA van de MAC store in Antwerpen was zo vriendelijk om mij hiervan een sample te maken. Deze hydraterende lotion komt uit de recente Warm & Cozy collectie en zit verpakt in een witte tube van 100 ml. Hij kan zowel voor het gelaat als lichaam gebruikt worden en dringt onmiddellijk in de huid zonder een plakkerig of vettig gevoel na te laten. Bovendien bevat deze aangename lotion geen parfum, minerale oliën of kleurstoffen wat hem ideaal maakt voor de gevoelige huid. Wat deze hydraterende lotion zo bijzonder maakt is dat hij moeiteloos kan gemengd worden met pigmenten of foundations om deze een meer transparante finish te geven. Een 3-in-1 product dus! Meer info: www.maccosmetics.com

2 reacties

  1. ik heb de fullsize versie hiervan en ik vind hem echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een fijn product, is ook niet vettig.

    BeantwoordenVerwijderen