MAC make-up tasje

donderdag, januari 21, 2010

Ik was al een hele tijd op zoek naar een geschikt zakje (tasje) om m'n Mac kabuki brush in op te bergen. Beslist geen makkelijke opgave want van die superkleine toilettasjes vind je er maar weinig... Tot ik bij MAC langskwam en er dit kleine, schattige model tegenkwam! Dit was hetgene waar ik al zo lang op zoek naar was. Het is een vrij simpel, zwart stoffen toiletzakje dat net groot genoeg is om bv. enkele lippenstiften ofzo in te steken. Ideaal dus om mijn kabuki in te steken, er is zelf nog plaats voor m'n tweede mini kabuki (SE 181)! Eigenlijk was dit tasje vrij prijzig maar tot nu toe heb ik er nog geen spijt van gehad, op deze manier zijn m'n borstels beter beschermd en blijven de haartjes netjes op hun plaats!

3 reacties

  1. hoi!

    ben je eigenlijk een Nederlandse of een Belgische?

    succes met je blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben Belgische, meer bepaald van de streek rond Gent.

    Fijn dat je me succes wenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook Belgische en ik kom uit Limburg :)

    BeantwoordenVerwijderen