MAC Kabuki brush 182 en 181 SE

vrijdag, januari 01, 2010

Ik had al een tijdje de kabuki brush 182 van MAC en heb sinds kort ook het kleine zusje, de 181 SE aangeschaft. De grote kabuki (182) is superzacht en uiterst geschikt om minerale make-up zoals de MAC Mineralize Finish mee op te brengen en geeft een middelmatige dekking. Je kan er natuurlijk ook alle andere poeders en bronzers mee aanbrengen. De kleinere versie, de 181 SE komt eigenlijk uit de recente MAC "Fun in The Sun - Mineralize kit" en is meer bedoeld om blushes of highlighters aan te brengen. Ik heb hem eigenlijk gewoon gekocht omdat ik hem zo schattig vond én omdat ik een kleinere versie wou om in mijn handtas mee te nemen.

2 reacties

  1. de 182 heb ik ook en hij is echt superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik gebruik hem dagelijks en zou hem eigenlijk niet meer kunnen missen!

    BeantwoordenVerwijderen