Essie Magnifique French

dinsdag, januari 05, 2010

Onlangs heb ik mijn eerste bestelling gedaan bij Boozyshop, een leuke Nederlandse website die o.a. Essie verkoopt. Toen ik deze French manicure set van Essie zag was ik meteen verkocht! De Magnifique French set bevat 4 kleine flesjes nagellak van elk 5 ml. Volgens mij een prima formaat om eens een kleurtje uit te testen, bovendien maak ik een groot flesje van 15 ml nooit volledig op. De 4 flesjes zijn: "Millionails": een nagelverharder die je natuurlijk ook als basecoat kan gebruiken "Blanc": een sneeuwwit lakje voor de randjes van je nagels à la 'french manicure' "Mademoiselle": Essie's best verkochte lichtroze lakje "Good to Go!": een sneldrogende topcoat Ook zin gekregen in deze schattige set van Essie? Kijk dan snel op de website van Boozyshop want momenteel staat dit setje zeer voordelig geprijsd nl. 24,30 euro i.p.v. 27,00 euro.

1 reacties

  1. Leuk setje! Ik ben alleen niet zo goed met French Manicure... is niet voor mij weggelegd haha.

    BeantwoordenVerwijderen