Diamond Cosmetics lakjes - Boozyshop

maandag, januari 11, 2010



Iedereen kent ongetwijfeld wel de lakjes van Diamond Cosmetics.
Aangezien ik nog geen DC lakjes in mijn collectie had vond ik het hoog tijd om daar verandering in te brengen! Er zijn heel veel kleurtjes, het was dan ook geen gemakkelijke opgave om een keuze te maken.

De 3 kleurtjes die ik dan toch heb gekozen zijn (v.l.n.r):
- Angelic: een prachtige, witroze kleur
- Calypso: een mooie koraal kleur
- So Berry Sweet: een pittige dieproze kleur



Binnenkort mogen jullie dus nog enkele NOTD's van mij verwachten!


7 reacties

  1. Mooie kleurtjes! Ik ben benieuwd hoe ze je gaan bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hé, 't was echt moeilijk om te kiezen uit al die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh dat zijn echt mooie kleurtjes :-) veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So Berry Sweet is echt een mooie kleur lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben echt benieuwd naar Calypso, op internet zijn daar volgens mij nog geen swatches van te vinden. Ik kijk er naar uit dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen