CHANEL Spring 2010

vrijdag, januari 15, 2010

Jullie hebben ongetwijfeld al kennis kunnen maken met de nieuwe lente make-up collectie van Chanel. Neutrale tinten voor gezicht en vingertoppen die pure klasse en elegantie uitstralen. Het paradepaardje van deze collectie is ongetwijfeld de nagellak in de kleur 'Particulière' (uiterst links). Chanel omschrijft deze kleur als een lichtgrijs met violet/taupe ondertoon. De 2 andere kleuren zijn: (v.l.n.r.) Tendresse: een delicate, zachte zalmroze kleur Inattendu: een warme, beige nude kleur Ik ging vandaag naar Ici Paris Xl om de kleur 'Particulière' te kopen, maar helaas was hij nog niet binnengekomen! Ik heb wel al de tester kunnen zien en ik moet toegeven, hij is echt adembenemend mooi! Hou er rekening mee dat dit lakje de komende lente en zomer razendpopulair gaat zijn en dus ook snel uitverkocht zal zijn. Er zijn nu al wachtlijsten bij Ici Paris Xl, dus laat eventjes je naam noteren mocht je hem willen!

Info: www.chanel.com

5 reacties

  1. Als je een lakje wil winnen dat op het beige lijkt moet je zeker meedoen aan m'n winactie want taupr grisé van YR zit ertussen ;) I love chanel :) Weer mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt? ik ga zeker meedoen met je winactie! De lakjes van Chanel zijn mooi, alleen jammer dat ze zo duur zijn hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Eva: mijn Chanel ervaring zegt wel dat de kwaliteit uitstekend is dus wel z'n geld waard .. Maar je moet het ervoor over hebben natuurlijk, als je iemand bent die 10 kleuren lakjes wil is het niet aan te raden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht... zucht... wat een mooie kleurtjes. Echte lentekleurtjes die bovendien heel draagbaar zijn.
    Eva: ik heb vandaag pas je website ontdekt en ik vind het heel leuk om je posts te lezen. Ik denk dat ik vanaf nu een van je vaste bezoekers ga worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Eva: Wat fijn, een naamgenote!
    Bedankt voor je reactie en dat je m'n posts leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen