Bestelling Boozyshop

dinsdag, januari 19, 2010


Vandaag kunnen jullie kennis maken met enkele leuke producten die ik onlangs bij Boozyshop heb besteld.
Zondag had ik mijn bestelling geplaatst en vrijdag kreeg ik al mijn pakje, supersnel geleverd dus!

V.l.n.r.:

- Rosebud Salve 'Menthol and Eucalyptus': dit kleine, tinnen doosje met lippenbalsem zag er zo schattig uit dat ik er echt niet kon aan weerstaan!

- Diamond Cosmetics lakje in de schattige kleur 'Twinkle Twinkle Periwinkle'.
Naar deze lila kleur had ik al een paar keer zitten lonken en nu heb ik hem dan toch gekocht.

- Essie First Base Coat: deze heb ik aangeschaft omdat ik zowiezo een basislak nodig had én omdat ik heel erg van Essie hou!

- Essie Smoothies Hand & Body lotion, een vochtinbrengende lotion die je zowel voor je handen als lichaam kan gebruiken. De geur die ik heb gekozen is 'Blueberry & Banana'.

Momenteel ben ik de producten volop aan het testen, dus is het eventjes wachten op de reviews.
Mochten jullie een bepaald product hiervan als eerste getest willen zien, geef me dan maar een seintje zodat ik hiermee rekening kan houden.

2 reacties

  1. Ziet er leuk uit! Ik ben vooral benieuwd naar dat lila nagellakje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral benieuwd naar de Essie basecoat, ging hem bijna ook al bestellen:)

    BeantwoordenVerwijderen