Accessoires - H&M

dinsdag, januari 12, 2010

Stilaan begin ik terug zin te krijgen in de lente. Dan is de tijd weer aangebroken om die donkere kleuren op te bergen en plaats te maken voor frisse lentekleurtjes! Al dat frisse groen en levendig roze, daar wordt een mens toch alleen maar vrolijk van? Deze schattige houten armband trok alvast mijn aandacht. Hij maakt deel uit van de nieuwste lentecollectie van H&M. De bloemetjes die erop zijn geschilderd stralen pure klasse uit met een vleugje romantiek. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten want voor slechts 4,95 euro heb je dit prachtig kunstwerkje om je arm. Ik ben alvast fan! Wat vinden jullie, HOT or NOT? Info: www.hm.com

4 reacties

  1. Romantisch en nostalgisch! Het wordt inderdaad tijd dat de lente haar intrede doet in het land...
    Leuke blog trouwens, ik heb 'em net ontdekt en zal zeker blijven lezen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik ging net hetzelfde zeggen als Becky: leuke armband en ook een leuke blog:)
    Is de armband een beetje handig?

    BeantwoordenVerwijderen