Rituals

maandag, december 28, 2009

Iedereen kent ongetwijfeld wel de heerlijke producten van Rituals. Deze keer heb ik een review gemaakt over de douchegel, badschuim en lichaamsscrub uit de Ayurveda lijn. Hiervoor liet Rituals zich inspireren op de Ayurvedische schoonheidsprincipes. Yogi Flow Niet zomaar een douchegel! Deze gel zit verpakt in een spuitbus die van zodra je hem op je hand spuit, transformeert in een zacht schuim. Ook de geur is heerlijk, Indiase roos en zoete amandelolie. De geur is vrij sterk aanwezig maar hij is zeker niet overheersend. Ideaal voor onder de douche, maar kan ook in bad gebruikt worden. Energy Bubbles De naam zegt het al, deze bubbels geven je energie! Een lekker geurend badschuim dat zorgt voor een zijdezachte huid. Bovendien zorgt de toevoeging van organische ginseng voor een gunstige werking op de bloedsomloop. Het badschuim zit in een grote, roze fles van 500 ml, dat wordt dus extra genieten! Himalaya Wisdom Tijdens deze gure winterdagen is ook ons lichaam toe aan een verwenbeurt! Hou je van een diepreinigende lichaamsscrub, dan is dit jouw ding! Van zodra je de grote pot openmaakt, maak je kennis met de zalige geur van munt en basilicum. De scrub zelf voelt vrij grof aan, een beetje als grof zout. Toch even opletten bij gevoelige huidjes! Ikzelf vond hem ideaal om mijn benen te scrubben, voor mijn decolleté zou ik toch een iets mildere scrub aanraden. De geur is vrij intens en daar moet je van houden. Ik vond hem wel prettig in gebruik en laat ook geen vettig laagje na.

3 reacties

  1. Hey Eva,

    Ik ben ook een grote Rituals fan ! Leuke en kwaliteitsvolle producten. Vooral de handcreme van Ginkgo's Secret vind ik geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Eva: O ja? die handcrème heb ik nog niet geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn moeder heeft de hele Hammam lijn. Ik mocht hem 1 keer gebruiken en wat is hij geweldig! Ben ook benieuwd naar de andere lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen