Cover Girl Lash Exact mascara

maandag, december 28, 2009

Mijn allereerste review gaat over de Lash Exact mascara van Cover Girl. Ik heb hem deze middag gekocht in de Delhaize en wou hem eigenlijk meteen uitproberen. De kleur die ik heb getest is '900 - very black', zoals de naam zelf zegt is dit een echt diepzwart. Hij heeft een heel nauwkeurig borsteltje waardoor het effect heel natuurlijk is, als je op zoek bent naar veel volume dan is dit geen aanrader maar voor een alledaagse natuurlijke look kan ik hem zeer zeker aanbevelen. Ik heb de mascara gebruikt zonder wimperkrultang en ik moet zeggen dat mijn wimpers mooi krullen. Over de houdbaarheid kan ik echter nog niet veel zeggen, daarvoor moet ik hem nog enkele keren gebruiken. De mascara zelf zit in een paarse tube en bevat 4ml, wat een klein beetje minder is dan andere mascara's. Kortom: een prima mascara voor wie op zoek is naar een dagelijkse, natuurlijke look en er niet té veel centjes wil aan spenderen! Prijs: 8,98 euro

1 reacties